کـــــافه هفتـــــــاد

طراحی سایت

قالب وبلاگ

سکوت

طراحی سایت


سکوت
 
عشق یعنی .... یکی بود ... یکی نابود .....
نوشته شده در تاريخ 17 / 8 / 1393برچسب:, توسط علی

سایت عاشقانه ساکار

 

دل آدمـــا،
شــیشــه نیـســت کــه روی آن ” هــــــا ” کنـیــم
بـعـــد بـا انـگـــشـت قــــلب بـکشیـم و
وایــسیــم آب شـــدنـش رو تماشــــا کنــیـم و کیـــــف کنـیـم !!!
رو شیــشـه ی نـــازک دل آدمـــا اگـــه قـلبـــــــــی کــشـیـدی
بـایــد مــــــــردونــه پـــــــاش وایســــتـی …

.

 

گاهی هیچکس را نداشته باشی بهتر است

باور کن…..

بعضی ها “””تنهاترت””” می کنند…

 



نظرات شما عزیزان:

pari3a
ساعت15:22---28 آبان 1393
گاهی عمیقاً مایلم « ماهی » باشم!


ماهی حافظه اش هشت ثانیه است !


بی هیچ « خاطره » ای . . .


هیچ!!!


atefeh
ساعت18:55---22 آبان 1393
تنهایی یعنی هنوزم سعی میکنی از تو رفتارش و حرفهاش یه نکته ای پیدا کنی که بخودت تلقین کنی داره به تو فکر میکنه...!

atefeh
ساعت18:55---22 آبان 1393
●● هی غریبه...



●● شب عروسی کت و شلوار سیاهش را به او بپوشان



●●رنگ سیاه به مرد من خیلی می آید



●●بند کراواتش را خودت سفت کن



●●این کار را دوست دارد



●● وقتی دستانت را میگیرد



●● خودت را در آغوش او بیانداز



●● با این کار احساس آرامش میکند



●●زحمت تاج عروس را نکش



●● سلیقه اش را خوب میدانم،برایت گرفته است



●● خلاصه کنم غریبه



●● جان تو و جان مرد من


atefeh
ساعت19:05---19 آبان 1393
تماҐ حسرتم این است زل زבن شبـ פ روز بہ اسم مخاطبـﮯ ڪَہ میگفتـ بہ تـפ عاבت ڪَرבہ اҐ...



خدآیآ میبینـﮯ چہ ڪَردҐ،حماقت بوב یاבבاشت ڪَرבטּ شماره اشـ ،حماقتـﮯ ڪَہ مَرآ ذره ذره میسوزاند امآ خُدا



تو بہ دلـ نگیر تآوانمـ رآ پس میدهمـ ....



میـבانمـ عاבت ڪَرבنش همـ بہ مـטּ בروغ بوב همچوטּ حرف های ڪَشڪَش..

با دو مطلب آپمــــــ✘

با اومدنت به وبم خوشحالم کنــــــ ✘


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


باران ... قایق .... حکایت من ... آهای دنیا .... عشق اول ... کجایی ببینی تنهایی من مردم از تنهایی چه سخته دلتنگ صدایی باشی هنوز دلتنگم .... حالم خوبه دلتنگی های من سکوت تلخ نیمکت خاطره ها قلبم میسوزد چقدر سخته !!!!! بعضی وقتا .... ...... تنهایی من ... غم تنهایی برگرد بیا.. شوخیه بزرگ میلرزد تنم .. کاش... دسته گلی از گلهای نرگس چیده ام چه عیدی ؟؟؟؟ خیلی سخته ... کجایی ؟؟( مرتضی پاشایی ) کادوی تولد ..... خسته ام ..... من ..... روز عشق ..... دلتنگم نمیدانی بعضی ... ........ امروز تولدمه ......... روزی که دلم تورا بخواهد چه کنم . چقدر عوض شدی ... دلتنگی ات .... دلم میلرزد...... عشق رویایی زمستان .... شب یلدای من .... دلم گرفته ... دلشکسته ... برگی خشکیده ام ... جدایی .....

<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 563
بازدید کل : 31791
تعداد مطالب : 292
تعداد نظرات : 944
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک